תושבי ביתר זועקים: "האנטנות מסכנות חיים, העירייה מתעלמת"

אייל ראובן 8 Comment on תושבי ביתר זועקים: "האנטנות מסכנות חיים, העירייה מתעלמת"

סערת הצבת האנטנות בביתר עילית: שני תושבי ביתר מהמאבק נגד האנטנות המסכנות חיים לטענתם, שוחחו עם איתי גדסי ויענקל'ה פרידמן ב"מהדורת סוף השבוע" ושטחו את טענותיהם על העירייה. "פנינו לחברי עירייה, התשובות שלהם מזלזלות וחצופות" | האזינו

21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

אריה דרובינסקי, תושב ביתר עילית שוחח עם איתי גדסי ויענקל'ה פרידמן ב"מהדורת סוף השבוע" על האנטנות שהוצבו בעיר כדי לפתור את בעיות הקליטה. "שמו לי על יד הבית אנטנה, והולכים לשים עוד אחת. אלו אנטנות בטכנולוגיית g5, שמייצרות קליטה מהירה מאד. צריך להשתמש בפתרונות אחרים. צריך לפזר כמות גדולה של אנטנות. פנינו לעירייה, היא ענתה שביו"ש אין לתושבים זכות עמידה" טען דרובינסקי.

"שמו פה שלושה אנטנות. הן על יד בתי ספר עם מאות תלמידות. מומחה קרינה לא בודק אם יש לאנטנות האלו סיכונים למחלות. מומחה רק בודק מה רמת הקרינה, הוא לא בודק מה ההשלכות" הוסיף.

"העירייה עונה לנו תשובות מתחמקות, אנחנו רוצים לקבל נתוני קרינה עתידיים כדי להתחיל בהליך של תביעה משפטית. ראש העיר לא מגיב לנו" סיכם.

גם הרב זכאי, תושב גבעה A בעיר הצטרף לשיחה ואמר: "אני גר ברחוב רבי עקיבא, ביום אחד מביאים אל מול ביתי אנטנה בגובה שלושים מטרים. אני גר בקומה רביעית, האנטנה ממש מולי. רצינו לעבור דירה, אבל פתאום גיליתי שהערך של הדירה ירד ב 40%. אין לנו לאן ללכת" טען.

"פנינו לחברי עירייה, התשובות שלהם מזלזלות וחצופות. הם פשוט עושים מה שהם רוצים. דיברתי עם שני אבות בתי הדין בביתר יש פה פחד לדבר".

"ישבנו במוצאי שבת עם מומחים, אחד המומחים היה יועץ של ליצמן כשהיה שר הבריאות, הוא אמר לי שהבית שלי מסוכן. הבית שלי כמו מיקרוגל, יש לי תינוק בן חודש וזה נורא מסוכן. כך אמר לי מומחה עם תעודות".

האזינו לשיחה עם התושבים:

מעיריית ביתר עילית נמסר בתגובה: "בעיית הקליטה הסלולרית בעיר נמשכת שנים רבות, ואלפי תושבים סבלו מחוסר בקליטה. העירייה פעלה רבות כדי להניע את חברות הסלולר להתקין אנטנות חדשות".

"האנטנות שהותקנו קיבלו את כל האישורים הנדרשים ע״י הרשויות, ומשרדי הממשלה השונים: משרד התקשורת, המשרד להגנת הסביבה ועוד".

"יצוין כי התקנת אנטנות פותרת כמובן חלק מבעיית הקליטה, ובמקביל, מורידה משמעותית את הקרינה הקיימת בהיעדר אנטנה".



8 תגובות

מיין תגובות
  1. 8

    חבורת טיפשים כשאין אנטנות יש יותר קרינה. !

    1. אפשר לשים אנטנות בצורה חכמה. אנטנות עוצמתיות מרוחקת מבתי תושבים. ואנטנות זעירות במקומות מגורים.

    2. כנראה אתה עוד מהאנונימים שהעיריה שולחת לכל מי תגובות ,כי אפילו את האומץ להתראיין אין לה. ואכן זה מסביר את המילה "טיפשים" כי ככה מתייחסת העיריה לתושביה. באותה פטרונות שמתייחסים אליה לפיד וליברמן.
      לגופם של דברים הטיפש זה אתה !
      כי אכן במכשיר הקרוב לאנטנה יש פחות קרינה
      הדיון ברדיו וכמובן בביתר נסוב על סביבת האנטנה ועל הקרינה מימנו. וסביבתו יש קרינה עצומה.
      כן אנונימי טיפש תלמד את הנושא לפני שתגיב.
      וכל הפוסל במומו פוסל

      1. זה פשוט הזוי, אני התקשרתי לעירייה, אני מפחדת, אז מאיימים עלי. חברה שלי רועדת כי חתמה שמתנגדת אז שלחו אליה אנשים לאיים. היא לא מסכימה לספר מה מו מי, איימו עליה אם תספר וכו, והם עבריינים גדולים

  2. 7

    פחד. דודה שלי אחות בהדסה, סיפרה לי שטיפלה במשהי שלישית בתוך משפחה עפ המחלה, עשו להם בירור גנטי וגילו שנובע מאנטנה ברחוב. והתברר שיש ברחוב שלהם כמויות שחולים במחלה

    פחד

  3. 6

    זבל של ראש עיר!
    עדיף בלי קליטה!
    מאשר מחלת הסרטן